1
1
1
Labas
1
1

1. Kodėl buhalterinę apskaitą vesti verta pasamdyti įmonę o ne buhalterį?


Samdydami apskaitą tvarkančią įmonę Jūs sutaupote, Jums  nereikės mokėti mokesčių Sodrai, gyventojų pajamų mokesčio, garantinio fondo įmokų, nereikės mokėti kompensacijų už nepanaudotas atostogas ir rūpintis darbo vietos sukūrimu, buhalterio kvalifikacijos kėlimu, kanceliarija. Jums nereikia rūpintis, kad susirgus ar atostogaujant buhalteriui, darbai liks neatlikti - mūsų įmonės specialistai pavaduoja vienas kitą. Mes garantuojame, kad darbai bus atlikti laiku ir nepriekaištingai.
Žinoma, ir viena ir kita apskaitos forma turi pranašumų ir trūkumų. Kiekvienas turi individualiai nuspręsti, kuris būdas jam priimtinesnis. Nuolatinė norminių aktų kaita, jų sudėtingumas ir laisvas traktavimas daro apskaitos tvarkymą rizikingu ir reikalauja aukštos kvalifikacijos.


2.Kodėl esame geriau nei asmeninis buhalteris?


Komanda visada pasižymi didesne kompetencija, žinių kiekiu ir patirtimi nei vienas asmuo.

3. Kodėl mes?


Mes siūlome Jums patikimas ir kokybiškas paslaugas, kurios padės priimti svarbius sprendimus, siekiant Jūsų įmonės tikslų įgyvendinimo ir konkurencingumo. Sutvarkome Jūsų buhalterinę apskaitą nuo pirminių dokumentų iki atskaitomybės ir pateikiame veiklos analizę, išvadas ir pasiūlymus.

4. Už ką mes atsakome?


Tvarkydami Jūsų apskaitą atsakome už savo darbo kokybę ir įsipareigojame atlyginti nuostolius, atsiradusius dėl mūsų netinkamo prievolių vykdymo ar nevykdymo. 
Jei dėl mūsų kaltės kontroliuojančios institucijos jums priskaičiuotų baudų ar delspinigių, mes juos kompensuotume.  Prisiimame teisinę atsakomybę pagal Buhalterinės apskaitos vedimo sutartį.

5. Kiek kainuoja paslaugos?


Apskaitos vedimo kaina yra nustatoma individualiai kiekvienai įmonei, įvertinant paslaugų teikimo kaštus bei atliekant rinkos kainų analizę.  Periodiškai atliekame rinkos kainų analizę. Siekiame ir žinome, kad mūsų paslaugų kaina yra visada konkurencinga.

6. Kokias paslaugas perkate?


Standartiškai nustatyta veikla priklausanti bendriniam paslaugų paketui yra: pirkimų, pardavimų, pavedimų ir su tuo susijusių dokumentų apskaita, darbo užmokesčio apskaita, deklaracijų valstybinėms inspekcijoms ruošimas ir pateikimas, metinės finansinės atskaitomybės ruošimas. Už papildomą mokestį galime pasiūlyti platesnį buhalterinių, finansinių paslaugų spektrą.

7. Ar galima prisijungti prie savo duomenų bazės?


Taip, galima. Virtuali darbo vieta - suteikiame išorinį el. prisijungimą prie mūsų serverio - iš bet kurio taško, turint internetą. On-line režimu matote ir galite atlikti visas operacijas: peržiūrėti apskaitos duomenis, ataskaitas, vykdyti pardavimo operacijas, pirkimus, pavedimus ir pan.

 


©2008 CekavasStudio• Visos teisės saugomos •